en liten nödutgång

Nu är jag ledig till på tisdag, härligt! Snacka om långhelg.

Det har redan varit mycket nog för en vecka, hänt mycket. Många saker att hålla reda på, förutom själva jobbet så en virrig gubbe som inte har koll på mycket alls..suck.

Den här sommaren har varit väldigt rolig! Jag hoppas ju självklart att den inte är slut än, men den har svalnat lite, det har lugnat ner sig kan man säga. Men 3 härliga, roliga och sköna månader har jag haft. Det har också varit en lite konstig sommar, men jag försöker att inte tänka på det konstiga, som 2 stalkers och en annan obehaglig incident.

Det är synd att han med ögonen skulle vara skum, för jag trodde att jag gillade honom...Men det är väl inte bara jag som tycker det är mysko med någon som följer efter en, väntar utanför jobbet, osv? Verkar som att många är desperata överhuvudtaget.

Visst har jag också en längtan efter underbar kärlek, men jag tänker inte nöja mig. Jag vill att det ska kännas helt rätt och bra, och tills dess tänker jag vara själv, fast inte ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0