SATC the movie

Tomas Ledin spelar i Örebro ikväll och Veronica Maggio är förband. Ha ha, rock on!
Såg SATC igår, filmen alltså. Sluta läs nu om du inte sett den.





Jag tyckte den sög ganska rejält. Totalt tönteri med att han sticker innan bröllopet och att det är så synd om henne. Klart det är! Men Mirandas man har precis varit otrogen, det är en fis i vinden? De är fyra vänner men ändå är det Carrie som är den som alla liksom ska vurma för. Jaja, jag fattar, hon har huvudrollen, men är det så det ska funka eller? Jag kanske var på skumt humör igår men jag blev mest irriterad. Det är mest synd om henne i hela världen. Sen tar hon tillbaka mannen! Herregud. Snacka om att få skylla sig själv. Ok, det är en film men jag kunde inte låta bli. Förstår inte flickors besatthet av det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0