idag

Gick upp tidigt för att tvätta, greja och städa. Vid 15 kom Eva & Roffe, har haft det jättekul.  De bjöd på pizza och jag bjöd på lite hemgjorda lussebullar & godis till fikat. Pratat ovabrutet om allt mellan himmel och jord. Bytt julklappar, spännande :) Har ju inte öppnat dom än. De var här länge och det var jättemysigt men nu är jag bra trött.

Har hunnit gratta brorsan på 21-årsdagen och pratat lite med Mari i telefon också. Bra lördag helt enkelt. Ska se om jag orkar vara uppe och kolla på Nätet/The Net med Sandra Bullock som börjar om ett tag. Den var en av mina favoritfilmer för några år sedan. När jag bodde hemma...det är ett bra tag sen!

Nu slötittar jag på Bruce Willis (Die Hard 2), den är 18 år gammal. Då var han lite mer charmig! Men Bruce funkar alltid. Min favo.

Nu ska jag sluta babbla. Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0