igår

Fullt upp idag och igår. Igår slog jag in de sista julklapparna, gjorde lite mer julgodis - chokladfudge och chokladtryfflar, ringde massa samtal och ordnade upp allt möjligt.
Mådde lite pest igår med dunkande huvud så jag är rätt förvånad över hur mycket jag ändå orkade.

När jag hämtade ut paketet från H&M på Konsum så kände tjejen i kassan igen mig från min blogg, oväntat men roligt. Så hej hej!


Update: Betalade jag för min vara? Vi prata så jag blev alldeles förvirrad när det gällde betalningen..kom på det nu, tänk om jag oavsiktligt har snattat! Jag vet att jag räckte fram mitt kort och slog in koden men...ja, shit vad glömsk & virrig jag alltid är.


Kommentarer
Postat av: minna

hallå där jo då du betalade dina varor vi gjorde det klart innan jag fixade ditt paket ;-) så inge snatteri här inte..

2008-12-21 @ 09:06:33
Postat av: Linda

Undrar om ovanstående kommenterare är den minna som även jag känner igen... som har 2 barn, varav ett som är i 1-årsåldern...

2008-12-21 @ 11:54:17
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Linda

Minna- Hehe vilken himla tur! Jag hittade faktiskt kvittot sen..virrig som sagt :)



Linda- Jag skulle tro att det är samma, ja.



God jul på er

2008-12-23 @ 13:15:17
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0