den enda lögnen

Jag fick hem 3 pocketböcker igår från AdLibris. Fick presentkort av Linda för att hon råkade tappa bort en bok hon lånade av mig förut, Karin Fossum-De galnas hus. Gulligt tycker jag!

De hade inte just den boken men det blev istället:

Maria Eriksson - Mias systrar (från Gömda, Asyl och Mias hemlighet)
Harlan Coben - Den enda lögnen
Anna Gavalda - Jag skulle vilja att någon väntade på mig någonstans

                        


Gillar alla dessa författare så nu ska det bli läsa av :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Mias systrar har jag läst (ja, jag har läst de andra oxå) och den är riktigt, riktigt bra, oväntat slut på den.

2008-07-19 @ 12:17:26
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0