It started with a love affair

Ja jag tror jag är kär... Haha, nejdå. men... nästan det första som händer när jag kommer in på Harrys är att jag stöter på honom, och får en kram, av den killen som jag hade en "träff" med förra helgen (vi sa att vi skulle ses där nästa helg, så det var ju ingen riktig dejt...), men då kom jag ju aldrig iväg. Visst har jag tänkt på honom några ggr, det går inte att förneka, men inte mycket mer än att det vore kul att ses igen.


Nu sågs vi igen, och han propsade på att bjuda på allt jag skulle dricka... Vi dansade hela kvällen, det var varmt, svettigt, hett, skönt och underbart. Han doftar gott och är så himla söt. Hans kyssar är underbara också...



Smilgropar, glittrande ögon, smittande leende, underbart skratt.



Åh, doften, huden, läppar, tunga, kyssar...



Får skärpa mig nu.

Vi kanske ses nu i veckan eller nästa helg, men sen då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0