gravid

Jupp, drömde att jag var det inatt igen. Händer ofta och är oftast trevligt att drömma, men inget jag vill på riktigt nu.


Har fyndat på rean idag, 3 linnen och 1 väska för 99 spänn. Nöjd, ja!



Linnen, väska och en supergosig katt som inte har med rea eller kläder att göra, men söt är hon, och hon ville gärna vara med när jag hade kameran framme. Snygg påse i bakgrunden, en av våra kunder, men har inte varit där ännu faktiskt. Har snott påsen :)
Köpte ett lila linne med band som man knyter snyggt, men det har jag på mig och orkar inte ta av och fota det.

Det är varmt! Fortfarande jättevarmt fast det är sent. Linne och hotpants är det som gäller idag. Lugn hemmakväll med tv-spel, blir nog krogen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0