sa të rrosh do të mësosh

Vet inte om det är korrekt stavat..


Mannen med de blågröna glittrande ögonen hörde av sig redan på söndagen och frågade om vi inte kunde ses, ta en fika eller något..det gjorde vi också, igår. En dejt, kan man säga så i Sverige eller låter det bara töntigt?
Jag tycker det är ett passande ord ibland..

Däremot vet jag inte vad som är passande för mig, orkar inte analysera heller!

Skulle dra och bada med Mackan idag men då kom det regn igen, hade varit strålande solsken innan. Sen sol igen men då var jag för trött..Har kört på lite anorexia light och bara käkat ris och knäckemackor i princip, och magen mår bättre nu!

Några har frågat om jag ska på Slottsparkfestivalen (heter det så?) i helgen men ärligt talat, det lät inte så kul. Dansband liksom? Men man kan ju gå för trevligt sällskap och öl men jag är inte så sugen på att dricka alls just nu..och 60 spänn, på Harrys är det ju gratis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0