dag fyra i Järlåsa

Ok, första och sista natten jag sover själv i gäststugan för den här gången. Dagen började bra som jag skrev i förra inlägget, låg ute och solatde och sen kom det besök och jag fick ännu en present som jag önskat mig. Åt plockmat, sen tårta och massa annat, jag började må illa igen, tål inte sötsaker så bra tror jag. Sen blev det grillat.

Fick skjuts till Frida i Uppsala, fick med mig nån vinbärs/vaniljsnaps som vi groggade på, vi tog en cider på nån pub och gick sen till en nattklubb. Där var det "trubadur" som spelade och sjöng allt möjligt, Ugly Kid Joe, Skunk Anansie, Tenacious D, Oasis och annat skoj. På nedervåningen var det karaoke hela kvällen, var såhäär nära att sjunga Bon Jovi's Bed of Roses med nån kille som bjöd på dricka. Men det var inte jag som fega ur.

Jag är nog lite påverkad fortfarande kom hem ganska nyss. Försökte hämta ut min tågbiljett tidigare idag men det gick inte alls, provade på flera ställen. Risk finns för att beställningen försvunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0