dejting

Otillgänglig, nonchalant, ointresserad och icke-på ska tjejen vara.

Låta honom känna att det är han som styr, han som har kontrollen och ansvaret.  Tjejen kan svara positivt på hans kontakt, men ändå vara lite otillgänglig, och låta honom ta initiativ till att ses igen.


Jag har kört den stilen helt omedvetet nu, och därmed märkt att det faktiskt finns vissa som är intresserad, att vissa har tagit kontakt efter ett tag igen.


Men jag har också ett nytt valspråk/motto/whatever: If you snooze, you lose!


Borde inte det här fungera omvänt också, att jag som tjej blir mer intresserad av någon som är lite otillgänglig, eller är det bara för killarna? Jag vet bara att jag blir lite tveksam när någon är för på.

Bara funderingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0