ge dig

Det kallas muskler, D. Det där på benen, bland annat. Det trodde du inte va! Därför det inte dallrar.


Eh, vad skulle jag skriva nu då? Jo just det..skål! Snart är det helg. Hade tänkt att ligga på soffan och äta choklad eller nåt sånt, för jag känner mig inte riktigt kry. Men så minns jag hur tråkig förra helgen var..eller ja, den var mysig men alldeles för lugn.

Så jag ska nog hem till K och grilla med honom och några till..och sen gå ut på Harrys eller nåt sånt!

Det är ju väldigt synd att inte Jörgen är snygg eller charmig, med tanke på att han vill bjuda mig på resa, middag och drinkar hela tiden. Sorry..inte intresserad, och det har jag sagt och visat. Men han verkar lite bakom. Höll på och smsa som 17 förförra helgen när jag var ute, undrade vart jag var, sa att vi skulle mötas hos honom, undrade igen vart jag var eftersom jag inte kom (jag svarade inte på nåt av smsen) och nu skrev jag att jag inte var intresserad av middag men då säger han ett klockslag och ställe imorn. Ok?


Jag håller med Micke..vårkänslor! Så heter det. Om det inte heter "sjuk i huvudet".  Mer troligt i detta fall..

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kanske har fått en egen stalker? hemska tanke. Kände en Jörgen en gång... vi kallade honom för hobbytysk, för han såg ut som om han kom dirket från tyskland... Han tjatade på mig en hel kväll på en fest, fast jag var där med Erik...

2008-06-28 @ 12:06:45
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0