words like violence

(Depeche Mode)

Oj vad klockan går fort när man har roligt! Har suttit och pratat med en nygammal vän i flera timmar nu, roligt! Vilka vändningar livet tar..Och tänk att det är snart 6 år sedan man var 16.

Alla goda ting är tre? Nä nu får jag sluta "flumma" för idag..Tur att det är en ny dag nu då...

Har i alla fall suttit med Access hela dagen, aldrig använt det förr men det var piece of cake.
Höll på att riva av mig håret bara när min version var 2003 och bokens 2002..Men det löste jag ju, såklart. Promenerat, suttit på träningscykeln som vanligt. Träningsvärk i magen av annat..

Ledig idag (torsdag)! Sen helg ju. Fika eller öla? Eller både och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0