crappy, scrappy

Inte ätit på nio timmar kom jag på, inte konstigt att jag känner mig grinig! Skitdag, vaknade med världens huvudvärk och alla har varit skitgriniga idag, förutom på mötet som gick bra, himla trevligt folk det där. Och ett bekant ansikte på JC, som dessutom såg glad ut åt att se mig. Planering inför födelsedag..Ok, inte bara en dålig dag, men jag kunde inte sova så bra inatt heller. Råkade dessutom få fyra suketter i kaffet..uärk, och inte kan jag ladda in bilder från kameran. Får jag ingen kamera när jag fyller år ska jag banne mig köpa en för pengarna jag vet att jag kommer få!


Det händer en hel del nästa vecka, roliga saker också:

Måndag: Möte
Tisdag: Shopping med Petter
Onsdag: Hämta nya soffan
Torsdag: ?
Fredag: Möte
Lördag: Jag blir 22 år! Ska ha lite kalas och så ska mamma klippa mig, hon är otroligt duktig. På kvällen blir det nog öl och mys eller något annat skoj. Jag föddes faktiskt på en lördag, 17.20 tror jag det var.
Söndag: Mors dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0