dag två i Järlåsa

Kom hit igår, käka god mat och slappade. Både Timmy och jag vaknade 04.50 imorse av en väldigt irriterande mygga, trodde det var världens undergång, minst. Snackade lite och lyckades till slut somna om.

Vaknade upp till en underbar dag! Jag och Mari har legat i solstolar och haft det bra. Sen åkte vi och Timmy till Uppsala en sväng och tog en öl på en uteservering vid vattnet.

Åkte hem och fixade till mig och drack en martini, sen åkte vi iväg till Kista för att fira min kusins student. Det var jättefint, satt ute i solen, åt och drack gott. Bäst av allt var nog att träffa alla igen och speciellt en gammal bekant som jag inte sett på 10 år.

Kom hem för ett tag sen och har fått världens konstigaste bränna, illrött steck på ena armen och mellan brösten. Hoppas det fixar till sig till imorgon.

Imorgon ska min födelsedag firas i efterskott. Det blir jag, Pappa, Mari, Timmy och bonusmoster och bonusmormor. De är goa. Äta grillat, tårta och annat gott. På kvällen ska jag till Uppsala igen, för Frida och jag ska ut och dricka öl!

Jag längtar inte hem det minsta, det är underbart här.

Ska snart ner till gäststugan och kolla på Simpsons the Movie tills jag somnar och försöka att inte väcka Timmy.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0