mensmonster

Resten av dagen gick väl bättre, och mötet gick väl bra förstås. Åkte hem och käkade lunch, försökte styra upp lite saker, åkte tillbaka till stan, kom hem med en sanslöst snygg klänning (klänningen i sig är väl bara fin men den sitter så otroligt gudomligt på mig) och ett ursnyggt linne samt en mascara. Varför ska mascara vara så jävla dyrt? Hämtade upp medicin till katten men det var ett jävla strul först. Bokade biljett till på torsdag.

När jag väntade på bussen hem så började en kille ragga på mig. Han var inte snygg nånstans. Han tyckte jag var så fin och snygg, fina ögon, fint hår och bla bla. Jaja. Så när han ville ha mitt nr förvrängde jag några siffror. Sen ger han mig en kram! Uh. Och står sen och vinkar..Likadant de där killarna som alltid hänger på restaurangen utanför jc. Give up..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0