vadå art?

Har nyss käkat frukost, lite sent kanske, gick upp innan tio och löste melodikrysset, yes jag vet att det är vad folk i mormorsåldern gör, men det är roligt. Kanske ska spä på detta och gå och köpa mig några korsord!

La mig ute på gräset i "parken" en timme och solade med Tussie i koppel som mest låg i skuggan och käkade gräs. Blev helt slut och nu kliar benen som fan och jag borde duscha bort gräs och grejer från håret.

Behöver jag säga att det är klänningväder idag igen och ca 30 grader i solen? Lovely att jag har massa klänningar och kjolar då!

Måste bara bjuda på den här, jag är ju ganska smart men ibland kopplar man inte.
Skulle skriva ner svar på några frågor hos veterinären, när det kommer till "Art" tittar jag upp och säger Vadå art?
Veterinären har världens leende och säger "Katt!!" Hehe. Jag tänkte mer på huskatt, perser och sånt men det är ju ras..jaja, det gäller att koppla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0