nä, orka

Jag skrev i måndags att en olycka kommer aldrig ensam, det hade jag förbannat rätt i. Veckan hittills har varit ett helvete av alla möjliga och omöjliga anledningar och jag har inte sett fram mot en helg så här mycket på länge. Lite ledig tid, förhoppningsvis slippa idioter och bara få ta det lugnt, baka/pyssla, äta god mat, se bra film, umgås och ha det bra!

Min bägare har redan runnit över så idag när en idiot på Expert prata till mig som att jag var en idiot så sprack bägaren, svosch! Jag var inte otrevlig, jag sa bara till min chef att om de inte kunde hjälpa oss där så fick vi vända oss nån annanstans. "Nä nu tycker jag att du är orättvis, nu går jag." Haha, skrattar fortfarande. Han sa så himla mycket dumt.

och nu har jag fått ur mig det mesta, jag orkar inte skriva mer om den här helvetesveckan, jag har klarat mig utan att bryta ihop så nu ska jag ägna mig åt den som bäst behöver det: JAG. Stressa ner. Projekt avslappning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0