näe

Idag har jag cyklat 60 min, städad, skurat golv och skåp, hittade kabelclips och vips satte jag upp alla fula kablar som legat och skräpat, och hängde upp andra kablar med buntband, vilket lyft det blev, ser så mycket bättre ut! Frågade om grannen kunde sänka volymen när min diskbänk började hoppa och skaka, lät förjävligt, satte på mig ett par byxor som satt väldigt löst i magen (efter två veckor!) inte ätit chips men igår åt jag 1/4 av en 250 grams påse, klippt håret, fått ont i nacken, kollat några avsnitt DH och slötittat på LOTR.


Mycket hinner man med en rastlös lördag utan planer. Jo, jag inser att jag inte gjort något av intresse. Har tänkt massor men som vanligt bara om sådant som känns konstigt att dela med mig av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0