lunes

väldigt varmt att träna i den här värmen, gymmet var i princip tomt så när som på en tant som stinker 14dagars svett typ. iaf så som jag föreställer mig att det kan lukta då. tog mig igenom gympasset och la mig i solariet. jag vet, typ 30 grader ute men jag skulle hem och jobba. köpte nya solisar också, i en diverseaffär där jag bad mannen bakom kassan agera smakråd :P såg förra sommarens stora flirt som i princip friade då, hade glömt hur snygg han är.

Från och med idag är jag anställd på 75%!! Som ekonomiassistent både på det "vanliga kontoret" och på gymmet också, Vibhälsan. Det känns så himla förbannat skönt så ni anar inte.






Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis till mer anställningen :-) vet hur svårt det är att få mera timmar har själv slitit i många år att få do timmarna jag har.Och vi inom handels är ju mestadels deltidare Tjing :-)

2009-06-03 @ 22:17:51
Postat av: Linda

Tack för det :) så himla trist att inte bara få jobba på, man vill ju gärna överleva på lönen man har.

2009-06-06 @ 19:53:35
URL: http://lindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0