only crap

Än så längre är det en bättre lördag än förra veckan - då gick brandvarnaren igång av sig själv, katten flög upp på bokhyllan och jag fick panik & adrenalinchock av ljudet, fick till slut ner fanskapet genom att stå på en stol men fick inte tyst på det - vem i helvete kommer på den smarta idéen att skruva fast locket till batteriet? Slängde in den i köket, letade reda på öronproppar, försöka hitta en passande skruvmejsel, panik igen och slängde fanskapet i golvet två gånger.

Då reducerades ljudet till enstaka pip som grannen avhjälpte genom att knipsa av kablarna.
Men jag tyckte inte att det räckte förstår ni, lördagen hade inte varit tillräckligt spännande, nepp. Lyckades låsa ut mig så jag inte kom in i trapphuset också. Jepp. Blev en stadig drink sen.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Fredag den 13:e brukar man snacka om... men dina otursdagar kanske är förlagda till lördagar...

Brandvarnaren gick igång här hemma förut oxå, eller den pep till ibland, talade om att batteriet var slut. Dumt nog så började den med det mitt i natten, och så sitter den precis vid trappen... det var inte kul att ta ner den :/

2009-05-10 @ 09:25:23
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0