vanilla sky

Dricker en cider, Peach Melba just nu, urgott. Smakar som sånna där persikogodisar.

Har allt lite lite träningsvärk idag efter gårkvällens träning, blev bara träning mån - springa och tis- gymmet den här veckan, har bara mått pyton efter onsdagens gastro, sen om det beror på den eller på spänningen vet jag inte. Vaknat mellan 5 - 7 hela veckan så nu vill inte det blålila under ögonen jag är född med (faktiskt) ens döljas av lite smink.


Min älskade lilla papi var här idag och hälsade på, jag fick fina blommor som sambon Mari plockat i deras trädgård, vi åt av den goda smörgåstårtan och gick en promenad och fikade sedan på daimtårtan. Jag fick en digital tv-mottagare till datorn men det ville inte fungera vad pappa än gjorde, och han kan ju ändå, han som är IT-tekniker på Uppsala Landsting/akademiska sjukhuset, ni vet det som går på 3an, Sjukhuset. Finns nog ingen mottagning här, trist men jag är så glad ändå! Har verkligen varit en toppenhelg och imorgon fortsätter firandet.





Bjuder på mig själv. Tog precis innan det här kortet en bild på pappa då det ser ut som att han ska sluka hela bordet med näbbar och klor. Skulle göra likadant men fick en skrattattack samtidigt, därav knäppisbilden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0