bloody sunday

Pendlar mellan Parlamentet och Filip & Fredrik där min gamla favo är med, Foppa! Ganska roligt OCH dåligt program egentligen, men det är söndag och jag har sett alla filmer som går och..

jag kan knappt gå och absolut inte träna idag pga mina vader så jag är rastlös hela dagen och magen värker och
att läsa eller se på serier hela dagen räcker inte, men jag vet inte vad jag vill göra

livet är tydligen fyllt av frågor och fruktansvärt ointressant ibland,
och jag står inte ut med det

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland är det bara nyttigt att ha skittråkigt... min mamma sa när jag var liten att det innebär utveckling för hjärnan när man har långtråkigt. Men det är ju en rätt klen tröst, för att ha tråkigt, är som sagt S K I T tråkigt...

2009-11-01 @ 21:39:21
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0