Dagens

Frukost: Minikeso & ½ banan
Dagens Outfit: Jeans Cheap Monday, randig topp, stövlar Din Sko, väska Complement
Humör: Upp & ner, sorg
Gjort: Jobbat, promenerat, shoppat, tränat på VIB
Planer: Se dagens "to do"
Lunch: Proteinbar
Läser: Kollega - ganska intressant. Senare blir det Solstorm av Åsa Larsson
Bästa: Att träna
Middag: Wok med qourn
Väder: Brr
TV-program: HK, DH och HK igen, dundertisdag!
Tänkvärda: Mycket, men jag orkar inte..


Dagens to do:
[X] Jobba 7,5 h
[X] Shopping; träningsbyxor, eyeliner m.m.
[X] VIB
[X] Ringa VC och om provtagning


Done and done! Men tror ni inte att min påse pep på väg ut från H&M, att de glömt ta bort larmet från vantarna och när tanten rev upp alla min grejer ur påsen så hade hon ut eyelinern vilket jag inte märkte förrens jag kom hem? JO! BORTA! Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0