11 september 2001

Jag minns fortfarande den dagen. Klockan var kanske 11 och jag pratade med en vän i Mexico på ICQ som frågade mig om jag sett nyheterna. Minns inte om jag slog på tvn eller om han berättade eller både och, jag gick genast och sa till pappa som var hemma. Han slog på tvn...då ser vi det andra planet flyga in i byggnaden. Sen ser vi allting om och om igen, det första planet och sedan det andra. Pappa satt där framför tvn många timmar den dagen. Och när tornen kollapsade..åh gud.

Kommentarer
Postat av: Linda

Första gången jag såg det hade jag svårt att tro det... det såg så overkligt ut... inget man någonsin trott skulle kunna hända. Satt vid tv:n en bra stund den dagen, för att verkligen förstå vad som hände.

2009-09-12 @ 08:09:18
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0