nya mål

TORSDAG Lite jobb, storstädning och cykla 50 min
FREDAG Jobb, möte, fortfarande sjukt ont i vaderna! Magnesiumbrist eller nåt, orkade bara gå drygt 60 min.
LÖRDAG Cykla 40 min.

Blev en halv pizza & ca 1 dl pizzasallad idag. Ställde mig på vågen imorse och så här lite har jag inte vägt på drygt 4 år! Minus 4 kg på ca 2-3 veckor. Ska absolut fortsätta så här. Att jag har svårt att äta/svälja hjälper väl till, men det skulle inte vara helt fel att kunna äta typ broccoli, wokgrönsaker & sånt utan problem.

Fick i alla fall trevligt sällskap idag och jag bjöd på glutenfritt saffransbröd och muffins från frysen som jag bakat tidigare i år (äter aldrig sånt) och lösgodis. Själv åt jag en liten liten äppelkakabit & ca 5 godisbitar.

Dagen är väl knappt godkänd, tack vare träningen. Men men, imorgon tänkte jag springa och cykla, om benen orkar med.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är sååååå duktig. Hur känns det nu då att väga så där lite, som du inte gjort på så länge? Känns det lättare än vad det gjorde förut? Eller det borde det väl göra, egentligen.. men vilka skillnader märker du?

2009-09-06 @ 07:47:24
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0